poniedziałek, 13 marca 2017

#1 LIEBSTER BLOG AWARD

Hej! Dziś będziecie mieli okazję poznać moje odpowiedzi na 11 interesujących pytań, które w ramach nominacji do LBA zadała mi Ania (Zaczytana Ana - koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, jeśli jeszcze was tam nie było). To moja pierwsza nominacja i zrobiło mi się naprawdę miło, gdy się o niej dowiedziałam, dlatego bardzo za nią dziękuję ♡♡

Gdyby ktoś nie orientował się w temacie, już tłumaczę. Nominację do Liebster Blog Award otrzymujemy od innego blogera. Jak czytałam, jest ona przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwujących, co pozwala ich trochę "wypromować". Nominowany odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego, następnie wymyśla własne pytania i nominuje kolejne osoby. Uwaga! Nie może nominować osoby, od której dostał nominację.

Tyle tytułem wstępu. Oto pytania od Ani i moje odpowiedzi:

1. Ulubiony autor / autorka?

To dość ciężkie pytanie, bo nie ma takiego autora, po którego książkę stałabym w kolejce w dniu jej premiery, ale są tacy, których przeczytane przeze mnie książki zrobiły na mnie duże wrażenie i tu muszę wymienić Camillę Läckberg , Dana Browna, Johna Grishama i Stiega Larssona.

2. Książka papierowa czy ebook?

Przyznaję, że nie przeczytałam jeszcze żadnego ebooka i nie ciągnie mnie do nich jakoś szczególnie, chociaż kiedyś przez krótki czas marzył mi się czytnik. Chyba mam słabość do tradycyjnej, szeleszczącej, pachnącej książki.

3. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?

Nie. Najlepiej czyta mi się w ciszy, bo inaczej gubię wątek.

4. Dlaczego według Ciebie warto czytać książki?

Bo czytanie pobudza wyobraźnię, uczy poprawnego mówienia i pisania, poszerza zakres znanych słów oraz pozwala odciąć się od otaczającego nas świata.

5. Czy zdarza Ci się kupić książkę dla okładki?

Nie zdarzyło mi się. Znaczy zamówiłam taką książkę, ale wciąż za nią nie zapłaciłam i nie wiem czy w końcu ją kupię czy nie.

6. Książki z biblioteki? Czy własna biblioteczka?

To i to. Swoją biblioteczkę tworzę na podstawie listy książek, które absolutnie mieć muszę (nie licząc paru pozycji, na które się skusiłam ze względu na cenę), a w bibliotece szukam książek, które po prostu chcę przeczytać albo których opis brzmi interesująco, ale nie czuję musu trzymania ich u siebie na półce.

7. Ulubiony cytat?

O rety! Nie wiem. Czasem mam wrażenie, że wszyscy zaznaczają w książkach najlepsze cytaty, tylko ja nie. Nie mam ich wszystkich w głowie, stąd nie wiem jaki jest mój ulubiony.

8. Książka lub książki, które czytałaś więcej niż jeden raz?

Teraz mi z tym głupio, ale dwa razy przeczytałam całą trylogię Greya.... Cierpienia młodego Wertera też czytałam dwa razy.

9. Najdziwniejsza przeczytana przez Ciebie książka?

Jedyne co przychodzi mi do głowy to Śnieg przykryje śnieg. Nie wiem czy można ją nazwać dziwną, ale na pewno nie jest to to, co sugeruje jej opis. Jak dla mnie ta książka jest o niczym.

10. Kawa, herbata podczas czytania?

Właściwie to ani kawa, ani herbata. Bardzo rzadko coś piję w czasie czytania, ale jeżeli już to raczej herbatę.

11. Czy zdarzyło Ci się nie dokończyć książki? Jeśli tak to jakiej?

Pierwsza myśl: Krzyżacy! I nie mam zamiaru ich kończyć. W przeciwieństwie do Paragrafu 22, który jest drugą książką, której nie skończyłam. Na ogół kończę książki, nawet jeśli się przy tym strasznie męczę.


Moje 11 pytań wymyśliłam dla:

czytaniejestmagiczne.blogspot.com
dzejniczyta.blogspot.com
mala-czytelniczka.blogspot.com
rozczytane.blogspot.com
kasiaxczyta.blogspot.com

Oto one:

1. Książka, przy której ostatnio płakałaś?
2. Z jakim bohaterem książkowym się utożsamiasz?
3. Jakie trzy książki zabrałabyś na bezludną wyspę?
4. Co cię skłoniło do założenia bloga?
5. Co lubisz robić poza czytaniem?
6. Ekranizację jakiej książki chciałabyś zobaczyć z tobą w roli głównej?
7. Lubisz słuchać muzyki podczas czytania, czy może ci ona przeszkadza?
8. Jaka jest twoja ulubiona historia miłosna?
9. Jaką książkę na początek poleciłabyś komuś, kto chce rozpocząć przygodę z czytaniem?
10. Zakończenie, której książki najbardziej cię rozczarowało?
11. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Zapraszam do zabawy! Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi :)

Miłego dnia xx
M.













3 komentarze:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na nominację 😊😘 super odpowiedzi 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Dziękuję za nominację!

    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie tak jak Ty, bo nigdy nie dokończyłam Krzyżaków. Obawiam się, że przeczytałam nawet tylko jedną stronę, a po niej się poddałam. To zdecydowanie nie jest książka dla mnie.
    Dziękuję za nominację!

    http://dzejniczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń